Резултати

еНаука >  Резултати >  Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - koliko smo daleko od efikasnog modela
Назив: Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - koliko smo daleko od efikasnog modela
In-service teacher training: How far are we from an efficient model?
Аутори: Pešikan, Ana  ; Antić, Slobodanka  ; Marinković, Snežana  
Година: 2010
Публикација: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Издавач: Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 59 br. 3 str. 471-482
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/321
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/353801
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/520906903#izum.si
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1019
URL: http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%268909&page=9&sort=8&stype=0&backurl=%2Fissue.aspx%3Fissue%3D8909
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца