Резултати
еНаука >
Резултати >
Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - koliko smo daleko od efikasnog modela
Назив: | Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - koliko smo daleko od efikasnog modela In-service teacher training: How far are we from an efficient model? |
Аутори: | Pešikan, Ana ; Antić, Slobodanka ; Marinković, Snežana | Година: | 2010 | Публикација: | Nastava i vaspitanje | ISSN: | 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор | Издавач: | Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 59 br. 3 str. 471-482 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/321 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/353801 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/520906903#izum.si http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1019 |
URL: | http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?query=ISSID%26and%268909&page=9&sort=8&stype=0&backurl=%2Fissue.aspx%3Fissue%3D8909 | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |