Резултати

еНаука >  Резултати >  The Impact of the Modified Know-Want-Learn Strategy on Students’ Performance and Metacognition in Primary School Physics Teaching
Назив: The Impact of the Modified Know-Want-Learn Strategy on Students’ Performance and Metacognition in Primary School Physics Teaching
Остали називи: Uticaj modifikovane strategije Znam-Želim da znam-Naučio sam na postignuća i metakogniciju učenika u osnovnoškolskoj nastavi fizike
Аутори: Zouhor, Zekri
Ментор: Bogdanović, Ivana  
Остала ауторства: Pavkov-Hrvojević, Milica  ; Bogdanović, Ivana  ; Stojanović, Maja  ; Rodić, Dušica  
Година: 2019
Публикација: Универзитет у Новом Саду
Издавач: Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=110169&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija154807320541660.pdf?controlNumber=(BISIS)110169&fileName=154807320541660.pdf&id=12528&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/354533
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=110169&source=eNauka&language=en
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije154807321831893.pdf?controlNumber=(BISIS)110169&fileName=154807321831893.pdf&id=12529&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/11074
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца