Резултати

еНаука >  Резултати >  City branding as an important factor for developing brand - image of local companies – The case of Shanghai
Назив: City branding as an important factor for developing brand - image of local companies – The case of Shanghai
Аутори: Marko Ljubicic; ZIVLAK, NIKOLA  
Година: 2015
Публикација: 4th Workshop on Europe-­‐China Relations in Global Politics Cities as Actors in EU-­‐Asia Cooperation
Издавач: UACES Collaborative Research Network: EU-China Relations, Kina
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 1 br. 1 str. 213-213
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/354673
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.