Резултати

еНаука >  Резултати >  Communication achievements and types of needed support in children with moderate intellectual disability
Назив: Communication achievements and types of needed support in children with moderate intellectual disability
Postignuća u oblasti komunikacije i tipovi potrebne podrške kod dece sa umerenom intelektualnom ometenošću
Аутори: Kaljača, Svetlana  ; Dapčević, Danijela
Година: 2012
Публикација: Specijalna edukacija i rehabilitacija
ISSN: 1452-7367 Specijalna edukacija i rehabilitacija Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 3 str. 419-434
DOI: 10.5937/specedreh11-2551
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/354898
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/194206476#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/634
Пројекат: Evaluacija tretmana stečenih poremećaja govora i jezika (RS-179068)
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца