Резултати

еНаука >  Резултати >  Odnos između brzine, tačnosti i razumevanja pročitanog kod učenika mlađeg školskog uzrasta
Назив: Odnos između brzine, tačnosti i razumevanja pročitanog kod učenika mlađeg školskog uzrasta
The relationship between speed, accuracy, and reading comprehension in students of younger school age
Аутори: Banković, Slobodan; Čolić, Gordana  ; Brojčin, Branislav  
Година: 2021
Публикација: Beogradska defektološka škola
ISSN: 0354-8759 Beogradska defektološka škola Претражи идентификатор
Издавач: Drustvo defektologa Srbije
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 3 str. 21-32
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/56105225#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/357525
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4122
Пројекат: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца