Резултати
еНаука >
Резултати >
Odnos između brzine, tačnosti i razumevanja pročitanog kod učenika mlađeg školskog uzrasta
Назив: | Odnos između brzine, tačnosti i razumevanja pročitanog kod učenika mlađeg školskog uzrasta The relationship between speed, accuracy, and reading comprehension in students of younger school age |
Аутори: | Banković, Slobodan; Čolić, Gordana ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | Beogradska defektološka škola | ISSN: | 0354-8759![]() ![]() |
Издавач: | Drustvo defektologa Srbije Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | br. 3 str. 21-32 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/56105225#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/357525 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4122 |
Пројекат: | Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017) | М-категорија: | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51 |