Резултати

еНаука >  Резултати >  Specifičnosti primene marketing koncepta u visokoškolskim ustanovama
Назив: Specifičnosti primene marketing koncepta u visokoškolskim ustanovama
Аутори: Popović, Ana N.
Ментор: Stanković, Ljiljana
Остала ауторства: Maričić, Branko; Đukić, Suzana
Година: 2016
Публикација: Универзитет у Нишу
Издавач: Универзитет у Нишу, Економски факултет
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: http://eteze.ni.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4055
https://fedorani.ni.ac.rs/fedora/get/o:1133/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70052&RID=533827478
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6843
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/360799
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца