Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Specifičnosti primene marketing koncepta u visokoškolskim ustanovama
Naziv: Specifičnosti primene marketing koncepta u visokoškolskim ustanovama
Autori: Popović, Ana N.
Mentor: Stanković, Ljiljana
Ostala autorstva: Maričić, Branko; Đukić, Suzana
Godina: 2016
Publikacija: Универзитет у Нишу
Izdavač: Универзитет у Нишу, Економски факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
URI: http://eteze.ni.ac.rs/application/showtheses?thesesId=4055
https://fedorani.ni.ac.rs/fedora/get/o:1133/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70052&RID=533827478
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6843
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/360799
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca