Резултати

еНаука >  Резултати >  Javno mnjenje kao proizvod mas-medija
Назив: Javno mnjenje kao proizvod mas-medija
Аутори: Blagojević, Nenad  
Година: 2015
Публикација: Državnost, demokratizacija i kultura mira
Издавач: Niš : Filozofski fakultet, 2015 (Niš : Scero print), Niš, Republika Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7379-391-7 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 tom str. 313-323
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/361954
URL: https://izdanja.filfak.ni.ac.rs/zbornici/2015/drzavnost-demokratizacija-i-kultura-mira
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.