Резултати
еНаука >
Резултати >
University Teachers’ Perspectives on the Quality of Emergency Remote Teaching — the Case of Serbia During the COVID-19 Pan demic
Назив: | University Teachers’ Perspectives on the Quality of Emergency Remote Teaching — the Case of Serbia During the COVID-19 Pan demic Perspektive univerzitetskih nastavnika o kvalitetu nastave na daljinu u vanrednoj situaciji – situacija u Srbiji tokom pandemije kovida 19 |
Аутори: | Stančić, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Despotović, Miomir ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | Andragoške studije | ISSN: | 0354-5415![]() ![]() |
Издавач: | Institut za pedagogiju i andragogiju Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | br. 2 str. 45-63 | DOI: | 10.5937/AndStud2102045S | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3432 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/362494 |
Пројекат: | European Commission under Erasmus+ StudES project (“Effective teaching for student engagement & success in digital learning environment”), Grant No. 2020–1-RS01-KA226- HE-094538 | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.