Резултати

еНаука >  Резултати >  University Teachers’ Perspectives on the Quality of Emergency Remote Teaching — the Case of Serbia During the COVID-19 Pan demic
Назив: University Teachers’ Perspectives on the Quality of Emergency Remote Teaching — the Case of Serbia During the COVID-19 Pan demic
Perspektive univerzitetskih nastavnika o kvalitetu nastave na daljinu u vanrednoj situaciji – situacija u Srbiji tokom pandemije kovida 19
Аутори: Stančić, Milan  ; Senić Ružić, Mirjana  
Остала ауторства: Despotović, Miomir  ; Popović, Katarina  
Година: 2021
Публикација: Andragoške studije
ISSN: 0354-5415 Andragoške studije Претражи идентификатор
Издавач: Institut za pedagogiju i andragogiju Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 2 str. 45-63
DOI: 10.5937/AndStud2102045S
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3432
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/362494
Пројекат: European Commission under Erasmus+ StudES project (“Effective teaching for student engagement & success in digital learning environment”), Grant No. 2020–1-RS01-KA226- HE-094538
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.