Резултати

еНаука >  Резултати >  Modelling advertising scheduling to improve media planning
Назив: Modelling advertising scheduling to improve media planning
Аутори: Makajić-Nikolić, Dragana  ; Kostić-Stanković, Milica M.  ; Vlastelica, Tamara L.  
Година: 2011
Публикација: Proceedings - 1st International Symposium & 10th Balkan Conference on Operational Research, Thessaloniki, Greece, September 22th-24th, 2011.
Издавач: Thessaloniki : University of Macedonia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-960-87277-7-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 370-375-375
VBS COBISS: 514905754
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/362964
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514905754#izum.si
URL: http://balcor.uom.gr/
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.