Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga medija u promociji nacionalizma: Analiza štampanih medija Srbije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske
Назив: Uloga medija u promociji nacionalizma: Analiza štampanih medija Srbije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske
Аутори: Obradović, Neven  ; Mitrović, Marta S.  
Година: 2015
Публикација: Kultura, Poliitika, Razumevanje 2015
Издавач: Belgorodski državni nacionalni istraživački univerzitet
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-5-9571-1089-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 122-128
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/364869
URL: https://www.bsu.edu.ru/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.