Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Uloga medija u promociji nacionalizma: Analiza štampanih medija Srbije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske
Naziv: Uloga medija u promociji nacionalizma: Analiza štampanih medija Srbije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske
Autori: Obradović, Neven  ; Mitrović, Marta S.  
Godina: 2015
Publikacija: Kultura, Poliitika, Razumevanje 2015
Izdavač: Belgorodski državni nacionalni istraživački univerzitet
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-5-9571-1089-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 122-128
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/364869
URL: https://www.bsu.edu.ru/
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.