Резултати

еНаука >  Резултати >  Unapređivanje naučne pismenosti mladih kroz kognitivno šegrtovanje
Назив: Unapređivanje naučne pismenosti mladih kroz kognitivno šegrtovanje
Improving young people's scientific literacy through cognitive apprenticeship
Аутори: Putica, Katarina  ; Trivić, Dragica  
Година: 2014
Публикација: Teorija i praksa nauke u društvu: izazovi i perspektive, 6 - 7. novembar 2014. godine, Beograd, Srbija
Издавач: Hemijski fakultet Univerziteta u Beogradu
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7220-064-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 67-79
URI: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD2-Knjiga_radova.pdf
http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/5164
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/365007
URL: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD2-Knjiga_radova.pdf
Пројекат: Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive (RS-179048)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца