Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Unapređivanje naučne pismenosti mladih kroz kognitivno šegrtovanje
Naziv: Unapređivanje naučne pismenosti mladih kroz kognitivno šegrtovanje
Improving young people's scientific literacy through cognitive apprenticeship
Autori: Putica, Katarina  ; Trivić, Dragica  
Godina: 2014
Publikacija: Teorija i praksa nauke u društvu: izazovi i perspektive, 6 - 7. novembar 2014. godine, Beograd, Srbija
Izdavač: Hemijski fakultet Univerziteta u Beogradu
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7220-064-5 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 67-79
URI: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD2-Knjiga_radova.pdf
http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/5164
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/365007
URL: http://www.chem.bg.ac.rs/tipnud/TIPNUD2-Knjiga_radova.pdf
Projekat: Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive (RS-179048)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca