Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju
Naziv: Kako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju
How Teachers in Croatia Evaluate Their Own Practice in Teaching Pupils with Behavioural Difficulties
Autori: Vlah, Nataša; Grbić, Sanja  
Godina: 2018
Publikacija: Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
Izdavač: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-7447-140-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 75-92
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/599
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/369105
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4514
Projekat: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
br. 13.10.2.2.03
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca