Резултати

еНаука >  Резултати >  University students do not like less learning but more meaningful learning
Назив University students do not like less learning but more meaningful learning
Аутори: Maksić, Slavica B. 
Година: 2018
Публикација: 24th Round Table on Giftedness „Latest developments and perspectives in gifted education“, Book of abstracts
Издавач: Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov“, Vršac
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7372-262-7 Претражи идентификатор
Колација: vol. 24 str. 77-78
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/377843
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.