Резултати

еНаука >  Резултати >  Termini kao ekspresivno sredstvo u reklamnim tekstovima na srpskom jeziku
Назив: Termini kao ekspresivno sredstvo u reklamnim tekstovima na srpskom jeziku
Аутори: Otašević, Đorđe R.  
Година: 2018
Публикација: Milorad Ćorac Pedagog i naučni radnik
Издавач: Filozofski fakultet Univerziteta u Prištini
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6349-096-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 229-236
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/378244
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
44documentMNO za jezik i književnost (07.12.2023.)
M44 - Поглавље у књизи М41 или рад у зборнику водећег нац. значаја

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.