Резултати

еНаука >  Резултати >  Viši nivoi čitalačke pismenosti učenika u srbiji – analiza netačnih odgovora na PISA testovima
Назив: Viši nivoi čitalačke pismenosti učenika u srbiji – analiza netačnih odgovora na PISA testovima
Аутори: Buđevac, Nevena  
Година: 2015
Публикација: SEKUNDARNE ANALIZE ISTRAŽIVAČKIH NALAZA U - SVETLU NOVIH POLITIKA U OBRAZOVANjU
Издавач: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republika Srbija Društvo istraživača u obrazovanju u Srbiji
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7452-064-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 132-143
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/390602
URL: http://www.dios.edu.rs/wp-content/uploads/2015/07/sekundarne-analize.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.