Резултати
еНаука >
Резултати >
Teachers' reflection on PISA items and why they are so hard for students in Serbia
Назив: | Teachers' reflection on PISA items and why they are so hard for students in Serbia | Аутори: | Radišić, Jelena; Baucal, Aleksandar ![]() ![]() |
Година: | 2018 | Публикација: | European Journal of Psychology of Education | ISSN: | 0256-2928![]() ![]() |
Издавач: | Springer, New York | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 33 br. 3 str. 445-466 | DOI: | 10.1007/s10212-018-0366-0 | WoS-ID: | 000434850900003 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85041913146 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/393080 https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2663 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2663 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530682519#izum.si |
Пројекат: | Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) | М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |

SCOPUSTM

OpenCitations

WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.