Резултати

еНаука >  Резултати >  New Instructional Approach for Fostering Generic and Professional Competences: Case Study of the Project and Problem Based Learning Engineering Practice Course
Назив: New Instructional Approach for Fostering Generic and Professional Competences: Case Study of the Project and Problem Based Learning Engineering Practice Course
Аутори: Božić, Marija; Certić, Jelena D.  ; Vukelić, Milica  ; Čizmić, Svetlana 
Година: 2018
Публикација: International Journal of Engineering Education
ISSN: 0949-149X International Journal of Engineering Education Претражи идентификатор
Издавач: Tempus Publications
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 34 br. 5 str. 1581-1591
WoS-ID: 000443171600015
Scopus-ID: 2-s2.0-85052679228
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/393127
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2628
http://zaposleni.etf.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/706864
Пројекат: Ministry of Education, Science and Technological Development of The Republic of Serbia
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

9
SCOPUSTM
6
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.