Резултати
еНаука >
Резултати >
New Instructional Approach for Fostering Generic and Professional Competences: Case Study of the Project and Problem Based Learning Engineering Practice Course
Назив: | New Instructional Approach for Fostering Generic and Professional Competences: Case Study of the Project and Problem Based Learning Engineering Practice Course | Аутори: | Božić, Marija; Certić, Jelena D. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2018 | Публикација: | International Journal of Engineering Education | ISSN: | 0949-149X![]() ![]() |
Издавач: | Tempus Publications | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 34 br. 5 str. 1581-1591 | WoS-ID: | 000443171600015 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85052679228 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/393127 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2628 http://zaposleni.etf.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/706864 |
Пројекат: | Ministry of Education, Science and Technological Development of The Republic of Serbia | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
![](/image/scopus.png)
SCOPUSTM
![](/image/wos.png)
WEB OF SCIENCETM
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.