Rezultati

eNauka >  Rezultati >  New Instructional Approach for Fostering Generic and Professional Competences: Case Study of the Project and Problem Based Learning Engineering Practice Course
Naziv: New Instructional Approach for Fostering Generic and Professional Competences: Case Study of the Project and Problem Based Learning Engineering Practice Course
Autori: Božić, Marija; Certić, Jelena D.  ; Vukelić, Milica  ; Čizmić, Svetlana 
Godina: 2018
Publikacija: International Journal of Engineering Education
ISSN: 0949-149X International Journal of Engineering Education Pretraži identifikator
Izdavač: Tempus Publications
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 34 br. 5 str. 1581-1591
WoS-ID: 000443171600015
Scopus-ID: 2-s2.0-85052679228
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/393127
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/2628
http://zaposleni.etf.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/706864
Projekat: Ministry of Education, Science and Technological Development of The Republic of Serbia
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.