Резултати

еНаука >  Резултати >  Teaching Design to Civil and Architectural Engineering Students-a Diagram-Based Approach
Назив: Teaching Design to Civil and Architectural Engineering Students-a Diagram-Based Approach
Аутори: Dulić, Olivera T.  ; Krklješ, Milena M.  ; Aladžić, Viktorija F.  
Година: 2019
Публикација: International Journal of Engineering Education
ISSN: 0949-149X International Journal of Engineering Education Претражи идентификатор
Издавач: Dublin, Ireland : TEMPUS Publications
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 35 br. 4
WoS-ID: 000473265200014
URI: https://www.ijee.ie/contents/c350419.html
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/394014
URL: https://www.ijee.ie/contents/c350419.html
Пројекат: Ministry of Education and Science of the Republic of Serbia [TR36042]
Извор метаподатака: Migracija
Напомена: Verifikacija rada izvršena na osnovu nepotpunog uvida u rad
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

2
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.