Резултати

еНаука >  Резултати >  Metodički pristup čitanci za mlađe razrede i vrednosti književno-umetničkih tekstova sa hrišćanskom tematikom
Назив: Metodički pristup čitanci za mlađe razrede i vrednosti književno-umetničkih tekstova sa hrišćanskom tematikom
Аутори: Milovanović, Boško  
Година: 2012
Публикација: Metodička praksa
ISSN: 0354-9801 Metodička praksa Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Nišu Učiteljski fakultet u Vranju
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 2 str. 383-394
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/399984
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.