Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Metodički pristup čitanci za mlađe razrede i vrednosti književno-umetničkih tekstova sa hrišćanskom tematikom
Naziv: Metodički pristup čitanci za mlađe razrede i vrednosti književno-umetničkih tekstova sa hrišćanskom tematikom
Autori: Milovanović, Boško  
Godina: 2012
Publikacija: Metodička praksa
ISSN: 0354-9801 Metodička praksa Pretraži identifikator
Izdavač: Univerzitet u Nišu Učiteljski fakultet u Vranju
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 2 str. 383-394
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/399984
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
53M53 - Rad u nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.