Резултати

еНаука >  Резултати >  Multivariate approach to making sponsorship decisions: The case of European football leagues
Назив: Multivariate approach to making sponsorship decisions: The case of European football leagues
Аутори: Radakovic Strahinja; Radojičić, Milan R.  ; Maričić, Milica M.  
Година: 2018
Публикација: XVI International Symposium SymOrg 2018 – Doing Business in the Digital Age: Challenges, Approaches and Solutions
Издавач: Zlatibor, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-361-3 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/402999
URL: http://symorg.fon.bg.ac.rs/download/symorg_2018_proceedings.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.