Резултати
еНаука >
Резултати >
From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Назив: | From glorifying method toward post-method stance: Searching for quality of teaching/learning | Аутори: | Stančić, Milan ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2013 | Публикација: | Contemporary issues of education quality | Издавач: | Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia Institute for Pedagogy and Andragogy Faculty of Adult Education and HRD, University of Pécs, Hungary |
Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-82019-75-6![]() ![]() |
Колација: | str. 41-55 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/406420 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/523874967#izum.si http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3579 |
Пројекат: | Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |