Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of systemic approach on male and female students' achievement in initial chemisrty teaching
Назив: The impact of systemic approach on male and female students' achievement in initial chemisrty teaching
Аутори: Hrin, Tamara  ; Segedinac, Mirjana ; Milenković, Dušica  
Година: 2014
Публикација: Multi-dimensional aspects of learning and teaching in science and mathematics education, Multi-dimensional aspects of learning and teaching in science and mathematics education, Sombor, Srbija, 2014
Издавач: Pedagoški fakultet u Somboru, Univerzitet u Novom Sadu, Serbia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6095-034-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 25-25
URI: http://www.pef.uns.ac.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=590%3Afirst-call-for-papers&catid=68%3Avesti&lang=en
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=92886&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/407726
URL: http://www.pef.uns.ac.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=590%3Afirst-call-for-papers&catid=68%3Avesti&lang=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.