Резултати
еНаука >
Резултати >
The impact of systemic approach on male and female students' achievement in initial chemisrty teaching
Назив: | The impact of systemic approach on male and female students' achievement in initial chemisrty teaching | Аутори: | Hrin, Tamara ; Segedinac, Mirjana ; Milenković, Dušica | Година: | 2014 | Публикација: | Multi-dimensional aspects of learning and teaching in science and mathematics education, Multi-dimensional aspects of learning and teaching in science and mathematics education, Sombor, Srbija, 2014 | Издавач: | Pedagoški fakultet u Somboru, Univerzitet u Novom Sadu, Serbia | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6095-034-7 Претражи идентификатор | Колација: | str. 25-25 | URI: | http://www.pef.uns.ac.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=590%3Afirst-call-for-papers&catid=68%3Avesti&lang=en https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=92886&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/407726 |
URL: | http://www.pef.uns.ac.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=590%3Afirst-call-for-papers&catid=68%3Avesti&lang=en | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.