Резултати

еНаука >  Резултати >  Repositioning Mathematics in Architectural Curricula - Approaching to Architectural Design
Назив: Repositioning Mathematics in Architectural Curricula - Approaching to Architectural Design
Аутори: Devetaković Radojević, Mirjana  ; Petruševski, Ljiljana ; Arsić, P.
Година: 2011
Публикација: MATEP Mathematics and Architecture Conference
Издавач: University of Pecs, Polack Mihaly Faculty of Engineering, Pecs, Hungary
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-963-7298-42-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 42-42
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/413449
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.