Резултати

еНаука >  Резултати >  Math anxiety-contributing school and individual level factors
Назив: Math anxiety-contributing school and individual level factors
Аутори: Radišić, Jelena; Videnović, Marina  ; Baucal, Aleksandar  
Година: 2015
Публикација: European Journal of Psychology of Education
ISSN: 0256-2928 European Journal of Psychology of Education Претражи идентификатор
Издавач: Springer, New York
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 30 br. 1 str. 1-20
DOI: 10.1007/s10212-014-0224-7
WoS-ID: 000351396400001
Scopus-ID: 2-s2.0-84925004835
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530683543#izum.si
https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1947
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1947
http://www.springer.com/psychology/journal/10212
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/414599
URL: http://www.springer.com/psychology/journal/10212
Пројекат: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018)
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

43
SCOPUSTM
26
OpenCitations
26
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.