Резултати

еНаука >  Резултати >  A conjoint-based approach to market segmentation
Назив: A conjoint-based approach to market segmentation
Аутори: Kuzmanović, Marija  ; Popović, Milena  ; Milanović, Nemanja  
Година: 2012
Публикација: Innovative management and business performance - XIII International symposium SymOrg 2012, june 5-9, Zlatibor
Издавач: Belgrade : Faculty of organizational sciences
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7680-255-5 Претражи идентификатор
Колација: vol. 13 br. 1 str. 1134-1141
VBS COBISS: 515201178
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420034
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/515201178#izum.si
URL: https://symorg.fon.bg.ac.rs/proceedings/SYMORG-Proceedings-2012.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.