Rezultati

eNauka >  Rezultati >  A conjoint-based approach to market segmentation
Naziv: A conjoint-based approach to market segmentation
Autori: Kuzmanović, Marija  ; Popović, Milena  ; Milanović, Nemanja  
Godina: 2012
Publikacija: Innovative management and business performance - XIII International symposium SymOrg 2012, june 5-9, Zlatibor
Izdavač: Belgrade : Faculty of organizational sciences
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7680-255-5 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 13 br. 1 str. 1134-1141
VBS COBISS: 515201178
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420034
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/515201178#izum.si
URL: https://symorg.fon.bg.ac.rs/proceedings/SYMORG-Proceedings-2012.pdf
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.