Резултати

еНаука >  Резултати >  Stav učenika prema organizaciji nastave i ocenjivanju
Назив: Stav učenika prema organizaciji nastave i ocenjivanju
The attitude of pupils towered organization of teaching and school assessment process
Аутори: Ilić-Stošović, Danijela  ; Nikolić, Snežana  ; Radulović, Marija
Остала ауторства: Josip Ivanović; Valéria Pintér Krekić
Година: 2015
Публикација: Zbornik radova- 9. međunarodna naučna konferencija Učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici Univerziteta u Novom Sadu/ The Faculty of Teacher Education in the Hungarian Language in Subotica University of Novi Sad 9th International Scientific Conference
Издавач: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici Sveučilišta u Novom Sadu/Faculty of Teacher Education in the Hungarian Language in Subotica University of Novi Sad
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87095-64-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 123-133
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2397
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420566
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца