Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategije izgradnje strukture kanala marketinga u funkciji jačanja konkurentnosti srpske privrede
Назив: Strategije izgradnje strukture kanala marketinga u funkciji jačanja konkurentnosti srpske privrede
Аутори: Stipe Lovreta; Petković, Goran  ; Jelena Končar  
Година: 2011
Публикација: Novi metodi menadžmenta i marketinga u podizanju konkurentnosti srpske privrede
Издавач: Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, Ekonomski fakultet Subotica Univerzitet u Novom Sadu, Naučno društvo ekonomista Srbije
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1179-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 23-40
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420678
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.