Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategije izgradnje strukture kanala marketinga u funkciji jačanja konkurentnosti srpske privrede
Naziv: Strategije izgradnje strukture kanala marketinga u funkciji jačanja konkurentnosti srpske privrede
Autori: Stipe Lovreta; Petković, Goran  ; Jelena Končar  
Godina: 2011
Publikacija: Novi metodi menadžmenta i marketinga u podizanju konkurentnosti srpske privrede
Izdavač: Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, Ekonomski fakultet Subotica Univerzitet u Novom Sadu, Naučno društvo ekonomista Srbije
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-403-1179-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 23-40
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420678
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.