Резултати

еНаука >  Резултати >  PERSONALIZED INSTRUCTION IN THE INCLUSIVE SCHOOL: WHAT, WHY, AND HOW
Назив: PERSONALIZED INSTRUCTION IN THE INCLUSIVE SCHOOL: WHAT, WHY, AND HOW
Аутори: M. Đukić; Đermanov, Jelena D. ; Kosanović, Marijana J. 
Година: 2014
Публикација: ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION; Book Series: ICERI Proceedings
ISSN: 2340-1095 Претражи идентификатор
Издавач: IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION A& DEVELOPMENT, LAURI VOLPI 6, VALENICA, BURJASSOT 46100, SPAIN
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-84-617-2484-0 Претражи идентификатор
Колација: vol. ICERI2014 br. 7 str. 4870-4877
WoS-ID: 000367082904145
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/420787
URL: http://apps.webofknowledge.com.proxy.kobson.nb.rs:2048/full_record.do?product=WOS&search_mode=DaisyOneClickSearch&qid=8&SID=E3C5MjH5eulz9GWLW8V&page=1&doc=4&cacheurlFromRightClick=no; http://www.kobson.nb.rs.proxy.kobson.nb.rs:2048/nauka_u_srbiji.132.html?autor=Djermanov%20Jelena%20D
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

1
WEB OF SCIENCETM

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.