Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Intertekstualnost interpretacije kao polazište integrativne nastave. Identitet fikcije – rekonstrukcija i epifanija mogućih svetova u natprogramskom ključu
Naziv: Intertekstualnost interpretacije kao polazište integrativne nastave. Identitet fikcije – rekonstrukcija i epifanija mogućih svetova u natprogramskom ključu
Autori: Elez, Sanja  
Godina: 2015
Publikacija: Povezivanje nastavnih predmeta i stručno usavršavanje učitelja [Elektronski izvor] : tematski zbornik. 5 / [urednik Aleksandar Petojević]
Izdavač: Sombor : Pedagoški fakultet, 2015. elektronski optički disk (CD-ROM) : ilustr. ; 12 cm
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-6095-043-9 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 5 br. 5 str. 64-83
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/422137
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.