Резултати

еНаука >  Резултати >  Intertekstualnost interpretacije kao polazište integrativne nastave. Identitet fikcije – rekonstrukcija i epifanija mogućih svetova u natprogramskom ključu
Назив: Intertekstualnost interpretacije kao polazište integrativne nastave. Identitet fikcije – rekonstrukcija i epifanija mogućih svetova u natprogramskom ključu
Аутори: Elez, Sanja  
Година: 2015
Публикација: Povezivanje nastavnih predmeta i stručno usavršavanje učitelja [Elektronski izvor] : tematski zbornik. 5 / [urednik Aleksandar Petojević]
Издавач: Sombor : Pedagoški fakultet, 2015. elektronski optički disk (CD-ROM) : ilustr. ; 12 cm
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6095-043-9 Претражи идентификатор
Колација: vol. 5 br. 5 str. 64-83
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/422137
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.