Rezultati

eNauka >  Rezultati >  U kom pravcu treba da ide brendiranje poslodavca?
Naziv: U kom pravcu treba da ide brendiranje poslodavca?
Autori: Srđan Babić; Cvetkovski, Tatjana  ; Langović-Milićević, Ana  
Godina: 2012
Publikacija: International conference on social and technological development “STED 2012”: Savremeni koncepti i izazovi društvenog i tehnološkog razvoja u eri globalizacije
Izdavač: Univerzitet za poslovni inženjering i menadžment Banja Luka, Republika Srpska
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: str. 146-165
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/422278
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.