Резултати
еНаука >
Резултати >
Analysis of the efficiency of applying problem-based learning to biology instruction of elementary school ecology curriculum
Назив: | Analysis of the efficiency of applying problem-based learning to biology instruction of elementary school ecology curriculum | Аутори: | Stanisavljević, Jelena ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2011 | Публикација: | Authenticity in Biology Education: Benefits and Challenges | Издавач: | CIEC, Universidade do Minho, Braga Portugal | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-972-8952-19-8![]() ![]() |
Колација: | vol. 1 br. 12 str. 141-149 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/423155 | URL: | http://projectos.ie.uminho.pt/eridob/ERIDOB%202010%20proceedings%20book.pdf | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.