Резултати

еНаука >  Резултати >  Analysis of the efficiency of applying problem-based learning to biology instruction of elementary school ecology curriculum
Назив: Analysis of the efficiency of applying problem-based learning to biology instruction of elementary school ecology curriculum
Аутори: Stanisavljević, Jelena  ; Dragan Đurić; Stanisavljević, Ljubiša  
Година: 2011
Публикација: Authenticity in Biology Education: Benefits and Challenges
Издавач: CIEC, Universidade do Minho, Braga Portugal
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-972-8952-19-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 12 str. 141-149
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/423155
URL: http://projectos.ie.uminho.pt/eridob/ERIDOB%202010%20proceedings%20book.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.