Резултати

еНаука >  Резултати >  Classroom Management: dimenzije i strategije delovanja u nastavi
Назив: Classroom Management: dimenzije i strategije delovanja u nastavi
Аутори: Andevski, Milica  ; Šćepanović, Vesna; Ivković, Bogdan
Година: 2012
Публикација: Na putu ka dobu znanja, Zbornik rezimea
Издавач: Fakultet za menadžment, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-85067-41-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 15-15
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/424492
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.