Резултати

еНаука >  Резултати >  The influence of holiday effect on the rate of return of emerging markets: a case study of Slovenia, Croatia and Hungary
Назив: The influence of holiday effect on the rate of return of emerging markets: a case study of Slovenia, Croatia and Hungary
Аутори: Milošević, Marko; Anđelić, Goran  ; Vidaković, Slobodan; Đaković, Vladimir  
Година: 2019
Публикација: Economic Research (Ekonomska Istrazivanja)
ISSN: 1331-677X Ekonomska istraživanja - Economic Research Претражи идентификатор
Издавач: Taylor & Francis Group
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 32 br. 1 str. 2354-2376
DOI: 10.1080/1331677x.2019.1638281
WoS-ID: 000480451700001
Scopus-ID: 2-s2.0-85071040499
URI: https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/393
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/425109
Пројекат: Унапређење конкурентности Србије у процесу приступања Европској унији
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису

4
SCOPUSTM
3
OpenCitations
4
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца