Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The influence of holiday effect on the rate of return of emerging markets: a case study of Slovenia, Croatia and Hungary
Naziv: The influence of holiday effect on the rate of return of emerging markets: a case study of Slovenia, Croatia and Hungary
Autori: Milošević, Marko; Anđelić, Goran  ; Vidaković, Slobodan; Đaković, Vladimir  
Godina: 2019
Publikacija: Economic Research (Ekonomska Istrazivanja)
ISSN: 1331-677X Ekonomska istraživanja - Economic Research Pretraži identifikator
Izdavač: Taylor & Francis Group
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 32 br. 1 str. 2354-2376
DOI: 10.1080/1331677x.2019.1638281
WoS-ID: 000480451700001
Scopus-ID: 2-s2.0-85071040499
URI: https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/393
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/425109
Projekat: Унапређење конкурентности Србије у процесу приступања Европској унији
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
21M21 - Rad u vrhunskom međ. časopisu

4
SCOPUSTM
3
OpenCitations
4
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca