Резултати

еНаука >  Резултати >  The Efficiency of Sales Promotion Methods Emphasing the Impulse Behaviour: Case of Serbia
Назив: The Efficiency of Sales Promotion Methods Emphasing the Impulse Behaviour: Case of Serbia
Аутори: Vasić Nikčević, Andrijana; Alimpić, Stefan  ; Perić, Nenad  
Година: 2020
Публикација: Quality - Access to Success
ISSN: 1582-2559 Quality - Access to Success (Romania) Претражи идентификатор
Издавач: București : SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 175 str. 13-17
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/426651
URL: https://www.researchgate.net/publication/340091019_The_Efficiency_of_Sales_Promotion_Methods_Emphasing_the_Impulse_Behaviour_Case_of_Serbia
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.