Резултати

еНаука >  Резултати >  Brend kao važan faktor konkurentnosti inovacije
Назив: Brend kao važan faktor konkurentnosti inovacije
Аутори: Miletić, Slavomir ; Simonović, Zoran  ; Miletić, Vuk
Година: 2012
Публикација: Peta Međunarodna naučno - stručna Konferencija "EUROBRAND" (Vth International Multidisciplinary Scientific Conference)Zrenjanin
Издавач: TQM Centra Zrenjanin, Asociation of engieers, invetors, innovators and creatives “INVENTIVE CENTER” Zrenjanin, Naučno-stručnih časopisa: MEGABRAND, EUROINVENT, MULTISCIENCE, MULTIARTS-a i Journal of Society for Development of Teaching and Business Proces
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-88065-24-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 55-62
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/430007
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.