Резултати

еНаука >  Резултати >  Socijalni mediji kao element razvoja strategije odnosa sa javnostima političke partije
Назив Socijalni mediji kao element razvoja strategije odnosa sa javnostima političke partije
Аутори: Jelena marinković; Arsenijević, Olja M.  ; Radosavljević, Milan Ž.  
Година: 2018
Публикација: Savremeni problemi i moguća rešenja strategije i strategijskog menadžmenta
Издавач: Beograd : Fakultet za poslovne studije i pravo Univerziteta "Union - Nikola Tesla" : Fakultet za informacione tehnologije i inženjerstvo Univerziteta "Union - Nikola Tesla"
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-81088-06-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 245-258-258
VBS COBISS: 512598429
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512598429#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/430362
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.