Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Socijalni mediji kao element razvoja strategije odnosa sa javnostima političke partije
Naziv Socijalni mediji kao element razvoja strategije odnosa sa javnostima političke partije
Autori: Jelena marinković; Arsenijević, Olja M.  ; Radosavljević, Milan Ž.  
Godina: 2018
Publikacija: Savremeni problemi i moguća rešenja strategije i strategijskog menadžmenta
Izdavač: Beograd : Fakultet za poslovne studije i pravo Univerziteta "Union - Nikola Tesla" : Fakultet za informacione tehnologije i inženjerstvo Univerziteta "Union - Nikola Tesla"
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-81088-06-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 245-258-258
VBS COBISS: 512598429
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512598429#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/430362
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.