Резултати

еНаука >  Резултати >  Pamćenje kao prediktor u nastavi matematike kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Назив: Pamćenje kao prediktor u nastavi matematike kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Memory as a predictor of mathematics in children with mild intellectual disability
Аутори: Japundža, Mirjana  ; Jablan, Branka  ; Banković, Slobodan  
Година: 2013
Публикација: Zbornik radova - sa godišnje prezentacije rezultata naučno-istraživačkog projekta „Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“,Beograd,2013
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-043-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 23-28
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3500
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/431689
Пројекат: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца