Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Pamćenje kao prediktor u nastavi matematike kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Naziv: Pamćenje kao prediktor u nastavi matematike kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Memory as a predictor of mathematics in children with mild intellectual disability
Autori: Japundža, Mirjana  ; Jablan, Branka  ; Banković, Slobodan  
Godina: 2013
Publikacija: Zbornik radova - sa godišnje prezentacije rezultata naučno-istraživačkog projekta „Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“,Beograd,2013
Izdavač: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6203-043-6 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 23-28
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3500
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/431689
Projekat: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca