Резултати
еНаука >
Резултати >
Blended language learning: Students perception of EFL classroom reading practices at university education level
Назив : | Blended language learning: Students perception of EFL classroom reading practices at university education level | Аутори: | Bojović, Milevica D. | Година: | 2018 | Публикација: | English studies today: Approaches and applications, Selected papers from the 4th International Conference on English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT4), | Издавач: | Novi Sad : Faculty of Philosophy in Novi Sad | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-6065-507-5 Претражи идентификатор | Колација: | str. 101-127 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/433979 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.