Резултати

еНаука >  Резултати >  Blended language learning: Students perception of EFL classroom reading practices at university education level
Назив Blended language learning: Students perception of EFL classroom reading practices at university education level
Аутори: Bojović, Milevica D.  
Година: 2018
Публикација: English studies today: Approaches and applications, Selected papers from the 4th International Conference on English Language and Anglophone Literatures Today (ELALT4),
Издавач: Novi Sad : Faculty of Philosophy in Novi Sad
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6065-507-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 101-127
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/433979
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.