Резултати
Назив: | Learning analytics to unveil learning strategies in a flipped classroom | Аутори: | Jovanović, Jelena ; Gašević, Dragan ; Dawson, Shane; Pardo, Abelardo; Mirriahi, Negin | Година: | 2017 | Публикација: | The Internet and Higher Education | ISSN: | 1096-7516 Internet and Higher Education Претражи идентификатор | Издавач: | London : JAI Press | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 33 str. 74-85 | DOI: | 10.1016/j.iheduc.2017.02.001 | WoS-ID: | 000399850900008 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85013641444 | VBS COBISS: | 71639049 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/437610 https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1698 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71639049#izum.si |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.