Резултати

еНаука >  Резултати >  Learning analytics to unveil learning strategies in a flipped classroom
Назив: Learning analytics to unveil learning strategies in a flipped classroom
Аутори: Jovanović, Jelena  ; Gašević, Dragan ; Dawson, Shane; Pardo, Abelardo; Mirriahi, Negin
Година: 2017
Публикација: The Internet and Higher Education
ISSN: 1096-7516 Internet and Higher Education Претражи идентификатор
Издавач: London : JAI Press
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 33 str. 74-85
DOI: 10.1016/j.iheduc.2017.02.001
WoS-ID: 000399850900008
Scopus-ID: 2-s2.0-85013641444
VBS COBISS: 71639049
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/437610
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1698
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71639049#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности

289
SCOPUSTM
154
OpenCitations
205
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.